Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгорял предпазител за електрическите седалки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изгорял предпазител за електрическите седалки

    Здравейте,изгорял ми е навярно предпазитела за ел.седалките,но не го намирам.Някои да ми подскаже къде се намира,ALFA 155,2.0 ts ,92g.Благодаря предварително!!!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 14:52.

  • #2
    Или са на панела с бушоните под волана в ляво или под седялката. Ако и двете не работят ,вероятно нее от бушона ( както на моята кола) , а от едни термо ( би) пластини,които са в седялката и не позволяват подгрева да се пуска като температурата е над 25-6 градуса. Та въпросната пластина или е изключила поради топлото време или сее скапала вече,както на повечето 155-ци.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Искате ли такива пластини?


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        Хмм ся ма заинтригува,мноо ясно че искам ,аз даже се чудя дали да не изкормя моите и да си грее целогодишно
        П.С. Вкарай ми офертата да видим
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          ...............,аз даже се чудя дали да не изкормя моите и да си грее целогодишно
          Ще трябва да сложиш друга защита, щот ще ти палне г*зъ
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Хахахха не веее ,нали си има копче,то ако не се усетиш че ти грее на дупарата,баси темерута дето трябва да съм.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Хахахха не веее ,нали си има копче,то ако не се усетиш че ти грее на дупарата,баси темерута дето трябва да съм.
              Е, то ако трибуквието ти е на седалката, ша та склати
              Ми ако си станал и си се заплеснал?
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Въпросните пластини,бяха поръчвани за моят камион,Волво фх12,но в последствие разбрах че проблема е друг.Останаха ми,чисто нови са,НО;Представляват нещо като голяма батерийка за ръчен часовник.Принципа им е същия,даже на тях пише че работят в диапазон 18-28 градуса.Работят по "маса",с два кабела са.Снимай или ми покажи снимка,да видя твоите какво представляват.


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #9
                  Пфф братле,те и моите са кръгли като батериика,ама са в седялката и само ги напипвам и малко трудно ще гиснимам. Знам само че в всяка седялка влизат 3 кабела,а оттам нататъка кво става......
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Там какво е приключение... Аз седалките на дедрата ги разтапицирах, за да ги пера тапицериите и да си оправя подгревите. Защитите са едно на ръка, но реотаните бяха прекъснати на 2 места... Иначе аз съм го измислил как да стане без защити, защото моите работят зимата около 30 секунди и до там... Ако колегата ги продава защитите ще се радвам да се разберем нещо. Иначе как става работата без защити кабелите, които влизат в СЕДАЛКАТА са - сив, който минава през защитата, червен и черен хванати заедно на една и съща обувка на изхода от защитата, като черния отива към реотана, а червения отива към лампата за задействане на седалката(има и още един черен, който отива към реотана в облягалката). Ключа е там, че червения и сивия кабел са еднакво дебели и ако се сложи един потенциометър от 0 до грубо 200Ом между тях ще може дори да се контролира силата на подгряване като при новите коли...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #11
                      Ча чааакай,че не схванах нещо. Тоест разбрах идеята ти,но не разбрах дали по тоя начинс се игнорира защитата в седалката или трябва да се разтапицира и да се махне и тогава да се прави посочената гимнастика
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Няма нужда да се разтапицира. На този големия куплунг, в който влизат кабелите намираш червения и сивия, режеш сивия, оголваш червения без да го режеш, за да остане връзката с лампата за включено и между оголения червен и сивия слагаш потенциометъра, от там нататък вече можеш да си намерищ по-подходящ потенциометър или да си намериш положение, в което седалката да греее, но да не изгаря, колкото и време да стои...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #13
                          Ясно,но да питам тов аза 155 важи ли с цветовете. В смисъл на 155-ца ли е праено или
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Предпазителя за местенето или предпазителя за греенето. За греенето освен предпазителя повреда може да има в копчето, релето, термоключа и самия реотан. Ако идва ток до копчето то свети (ако му е здрава крушката де). После стига до релето и трябва да го чуваш как цъка. После кабелите влизат в седалката. Има начин да се пусне така ток на буксата че термоключа да се прескочи. И накрая ако и това не помага значи има повреда в нагревателите. Лекува се с разтапициране ама на мен не ми се е занимавало до толкова
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #15
                              Хммм.. аз на моята мерих ,шерих и констатирах,че копчето работи ,релето и то, ток стига до куплунга( буксата) под седалкатаииии дотам-греене няма. И от цялата работа клоня към тая термо защите,понеже реотана е на 2 части, една за седалката и една за облегалката,а да се прекъснат и двете ..... малко ме съмнява
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X